Papaya Advertising recidiveaza! Dumitru Dragomir, personaj principal intr-o reclama controversata pentru LPF

reclama

Dupa ce au facut valuri si au starnit sentimente mixte cu reclama lor pentru eMag, avandu-l in prim-plan pe Mihail Sora vorbind despre libertate, agentia de publicitate Papaya socheaza din nou, cu un spot despre fotbalul romanesc.

In noua reclama, Dumitru Dragomir sau “Mitica de la Liga”, omul care a condus LPF in perioada cea mai neagra a fotbalului romanesc, cea a “Cooperativei”, este infatisat ca reformatorul si salvatorul fotbalului de la noi din tara. “Aveam 50 de ani cand mi-am propus sa salvez fotbalul romanesc. Cand m-am suit intr-un tren ce m-a dus in calatoria vietii…”, rememoreaza “don Corleone” in clipul cu pricina. Reclama contine vestita scena cu locomotiva cu aburi, care apare si in spotul cu Sora, dar si in cel pentru campania “Brancusi e al meu”.

Cum era de asteptat, reclama nu a fost bine primita de catre public

“Aveti libertatea sa nu va placa ce am facut. Sa fiti tineri de stanga pentru care “Cooperativa” ramane o idee buna, dar prost aplicata. Sa fiti serpi rosii, vanatori sau uniti sub tricolor… Aveti libertatea sa comentati, sa criticati, sa faceti spume la gura, sa va dati cu parerea. Dar nu aveti dreptul sa aruncati cu noroi in acest domn care a condus fotbalul romanesc atatia ani. Nesimtitilor, e bolnav priapism!”, a comentat copywriterul Mugurel Chisleag-Fagotescu, geniul creativ din spatele reclamei pentru LPF.

Spune-ti parerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.